E/F Rosagården 8 - 10

Om foreningen

Ejerforeningen er beliggende centralt i Roskilde, tæt på Roskilde Station og Roskilde By.

Lejlighederne er store og fremtræder lyse og venlige, og mange af ejerne har moderniseret lejlighederne med nye køkkener og badeværelser.

Der er 72 lejligheder i foreningen, hvoraf ca. 2/3 er ejerlejligheder og resten er lejelejligheder, som sælges ved fraflytning.

Lejlighederne er en blanding af 1, 2, og 3 værelses, som i størrelse går fra 42 m2 til 82 m2. Alle lejlighederne har en stor lukket altan.

Ejendommen er opført som udlejningsejendom i 1971.

Den udvendige vedligeholdelse af bygningerne varetages af ejerforeningen, og bestyrelsen påser, ud fra en langsigtet vedligeholdelsesplan, at bygningerne og udendørsarealerne altid fremstår vel vedligeholdt.

Almindelig vedligeholdelse af ejendommene samt udendørsarealer varetages af et ejendomsfirma, som agerer "vicevært".

Der er en række fælles faciliteter, såsom vaskekælder, tørrekælder, cykelkælder, man som ejer kan gøre brug af. Nærmere information findes under punktet "Information" her på siden.